26 Ocak 2012 Perşembe

Elde Var Bir

Bunca ayı kaçırıp geri dönüp kalakaldığımda düşündüm, neler yazmak isterdim en çok diye.


Bir koca yaz var mesela atladığım, kollukları atıp, yüzeradam olduğu, kendi kendine yüzmeyi öğrendiği, sadece büyükler havuzuna girdiği. Ya da... tam bir yıl önce ilk gittiği klasik müzik konseri var mesela, devamına daha da büyüklerin eklendiği, bir değişik heyecan yaşadığı. Sonra, yeni zaman haberi, piyanonun yanında kemana da başlaması işte, hatta bana eşlik etmesi Brahms sonat çalarken, keman partisini çalıyormuş-muş gibi yapması. Ya da ya da kusma fobisi tabii. Evet evet, kusmuk fobisi de diyebiliriz, okulu bırakma sebebi olan, kuyruğum olmaya terfi ettiği, her saniye birlikte geçirdiğimiz çoook zor bir üç ay var mesela. E sonra, sonrası büyük mesele, yeni okulu var sırada, hayatına girecek yeni arkadaşlar, yeni bir sistem, yeni bir dil. Ve tabii kaçan kaçlarca şey, onlarca sohbet, hafızamda kalan yüzlerce görüntü, binlerce anı...

Her geri döndüğümde -ki bu sefer ara çook uzun olmuş, hep yazsaydım diyorum. Bin pişman boyun büküyorum. Çünkü hafıza da silikleşiyor, renkler matlaşıyor. Maalesef... Bunların adı 'elde var bir' işte.

4 yorum:

Zamandan Sızan dedi ki...

Samimiyetle yaziyorum son halini cok merak ediyorum bu findigin bir fotosuyla senlensek keyiflensek.. opseniz bir d benim icin..

ANNEKARINCA dedi ki...

Evet uzun zamandır yoktunuz. Çok merak ettim. Elim birkaç kere gitti yazmaya, neredesiniz diye sormaya ama ne bileyim hem rahatsız etmemek hemde herkesin hayatında binbirtürlü şey olabiliyor işte bu nedenle yazmadım. Ama artık bu kadar ara vermezsiniz ve güzel kızınızla ilgili dolu dolu postlar yazarsınız diye ümit ediyorum.

Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takipciniz oldum:)) Çok güzel bir blog. Bende sizi benimkine beklerim:))
http://komirra.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

I think the admin of this site is in fact working hard for his web site, as
here every information is quality based information.

My blog post pożyczki hipoteczne bez bik