Wednesday, April 8, 2009

Pembeler

video
"Pambe-leyy"

19 comments:

hayal said...

Laleler şahane, ama güzellikleri yanlarındaki prensese göre sönük kalmış.

Bulunurhintkumaşı said...

Takılmış:D

mummy said...

onu yesin-leyy:))

ceyd said...

tatlımmmmm

Mine said...

super tatliii!!!!

Rahsan Collyer said...

Sarı ve morlara nasıl tepki verdi merak ettim? Sadece pembelere mi takıldı? Çok ama çok şekerrr!

cAg said...

Yapıncakcım, Ada'nın bi bebeklik fotosu vardı laleli parkta oramı burası,şimdi nasıl da yürüyor birde konuşuyor, yerim ben onun pembeleyini:)
Öptüüüm

banu said...

Bahar gibi cıvıl cıvıl olmuş Ada :) çok çok tatlı :)

Nilsu'nun annesi said...

Pambe-leyy ha:) Yesinler onu. Ama merak ediyorum tam sarılara doğru gidiyordu. Orda ne diyecekti acaba?

Bu arada gmail adresine gönderdim konuştuğumuz şeyi. Bir bakar mısın? Senden cevap bekliyorum.

deniz said...

güzelim laleler bile onun tek bir bakışının yanında sönük kalıyor değil mi? hiç bilemezdim bir gün bir canlı için böyle hissedeceğimi

Nurdan Gencturk said...

süpersin Ada!!

ayben said...

Hoş gelmiş laleler bahara,parka..Hoşgelmiş "pembeler" Ada'nın lugatına..

Hülya'nın Tuna'sı said...

hehehe kız çocuğu işte. pembe sevdalısı. başka rengi görmüyo gözü. paytak paytak yürümesine de bayıldım. tontiş totolu...

Güneş said...

İlk önce pembeler dikkatini çekmiş sanırım, çok tatlı ada maşallah..

Girno said...

HArika bir video, benim de bir Ada kızım var, paylaşmak istedim. Sizin Ada kızıız da çok güzel bir bebek maşallah :) Ben de kızıma hep Ada kızım derim :)

Demet Ertan beslem said...

yerim seni tombul sosis

Gül said...

merhaba yapıncak, nasılsın.. uzunca bir zamandır (blog zamanına göre) sesini ve sözcüklerini duyamadım, özledim, merak ettim. umarım herhangi bir tatsızlık yoktur. sevgiler..

Zamandan Sızan...KIYMET said...

Özledik nerelerde bu tospacık?

Anonymous said...

Merhaba Yapıncak. Blogunuzun sessiz takip eden biri olarak bu kadar sessizliğe daha fazla sessiz kalamadım.Umarım sadece yoğun olduğunuz içindir yazmamanız. Özledik..