18 Haziran 2008 Çarşamba

Müjde: Tracy Hogg Yakında Türkçede!!

Geçen haftalarda bir dönem hastalık, kaza, yardımcı krizi haberleri...ile tam bir"gamlı baykuş" olmuştum. Bu hafta ise, aydınlık bir hafta anlaşılan, ardarda güzel şeyler oluyor. İnşallah böyle devam eder. O zaman müjdeye geleyim.

Biliyorum çok kişinin beklediğini.
Güzel haber netleşti ve paylaşılabilir kıvama geldi: Vesile, bu blog. Ve burdaki pek coşkulu Tracy Hogg yazılarım. Bir gün, bu yazılara yolu düşen bir yayınevi, kitabın çevirisiyle ilgilenip ilgilenmediğimi sordu. Cevabımı tahmin edersiniz.

Başladım. Giriş ile ilk bölüm bitti...

Geliyor, müjdeler olsun!!! Tabii bu sorumluluğun altından alnımın akıyla kalkabilirsem eğer.

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Yapıncak,
Bu süüper bir haber,sen harika bir kadınsın, bende ingilizcesini artık almayı planlıyordum.Bekleyebilirim belki ama elimde orijinal bir kitap olmasını istiyorum o ayrı.Ağustos için dua ediyorum Ankara'ya gelmenizi mutlaka tanışmalıyım music together ile...
Çağlayan & Ayça

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Sevgili Çağlayan, ben değil, "bu civarda" gördüğüm, tanıdığım tüm kadınlar harika.
Ankara'da Music Together'da görüşmek üzere!

pinarbk dedi ki...

Tebrik eder, kolaylıklar dilerim.
Merakla bekliyorum.
(Gamlı baykuş sevdiğim bir laftır:)))

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Yapıncak dur biraz ya bu ne hiperlik, music together arkasından konserler ve kitap veeeee Ada. maşallah ya nazar değecek.

edanik dedi ki...

ankara aşığı bir anne olarak bizde doruk'la; hem kitabınızı hemde Music Together'ı merakla bekliyoruz....:)

Gülfer dedi ki...

Yapıncak selam,

Sen bahsettikçe ben de pek merak ediyordum şu Trac'yi! Çok sevindim bu habere. Kolaylıklar diliyorum sana.

Ay bin tane işin arasında seni sıkıştırmak gibi olmasın ama ne zamana biter sence? :-)

Şaka şaka :-)

Yapıncak Gürerk dedi ki...

*** Didem'cim sorma, ben de şaşıyorum, bir değişik günler, her gün başka haber, hayırlısı...

*** edanik hoşgeldin, Ankara'nın benim için de yeri başka.

*** Pınar'cım teşekkürler!

*** Sevgili sayfam ne zaman istersen buluşup bir şeyler anlatabilirim, cidden. Ama ne zaman bitiyor derseen...bence deme!
:)

Burcak dedi ki...

Yapocugum,
Harikasin,superwoman arkadasım:) Ben de cook merak ediyordum suv Tracyi!
Bence bana kesin yetisir:))

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Haha canım arkadaşım, evet sana yetişsin lütfen :)))

mutlu anne dedi ki...

güzel bir haber inşallah en kısa zamanda yetişir. piyasaya çıkıncada bilgiveririsenizçoksevinirim. hangi yayınevinden çıkacağı bellimi

Yapıncak Gürerk dedi ki...

nimpi merhaba,

Gün Yayınevi'nden Ekim ayında piyasaya çıkacak kitap.

Adsız dedi ki...

merhaba, ben de bir Tracy Hogg fanı olarak merakla beklediğim çevirinizin ne zaman çıkacağını merak ediyorum.

Bir de sadece ilk Baby Whisperer kitabının çevirisi çıkacak sanırım, peki diğer kitaplarının çevirisi için herhangi bir plan var mı? Mesela BW Solves All Your Problems ya da BW for Toddlers kitapları.

--Kaya'nın annesi--

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Kaya'nın annesi merhaba,

En son kitabını çeviriyorum. The Babywhisperer Solves All Your Problems. Ameliyatımdan dolayı çeviri biraz yavaşlayınca, kitabın çıkma tarihi de Kasım ayına kaydı.

Adsız dedi ki...

Anladım, çok teşekkürler, ben ilk kitap çıkar sanıyordum, o halde ilk kitap Secrets Of The Baby Whisperer kitabını ingilizcesinden takip etmeye devam edicez. Yalnız Solves All Your Problems'ı çevirmeniz daha iyi olmuş sanki o daha kapsamlı gibi geldi bana. Çok faydalı olacak. Tekrar teşekkürler. O halde Kasım'ı bekleyeceğiz...

--Kaya'nın annesi--

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Doğru söylüyorsunuz.

BW Solves all Your Problems hem daha kapsamlı, hem de ilk kitabın güncellenmiş hali, bir takım bilgilerde önemli değişiklikler yapmış Tracy ve ne sebeplerle değiştirdiğini de söylemiş.

Örneğin tuvalet eğitimini ilkinde 18 aylıkta başlatırken, bunda 9 ayda başlayabilir diyor. Uyku saat ve süreleri önerilerinde de değişiklikler var.

Muhterem dedi ki...

Merhaba , kitabı yeni aldım geç keşfettim ama bu oğlumda kararlıyım rutinimiz olacak :) Çeviri için ellerinize , gözlerinize
Dün akşam başladık E.A.S.Y yöntemine . https://www.facebook.com/groups/BebekYapimBakimOnarim/585539721511518/?notif_t=like şu grupta ise konuşuyoruz . Belki bize yorumlarınızla faydanız olabilir. bekliyoruz :)