18 Ekim 2010 Pazartesi

Okul Durumları

Ada haftada üç yarım gün okula gidiyor. İki haftası bitti. Başladığından beri her sabah yanıma gelip, "bugün okul var mı?" diye soruyor. Yok dersem, "Neden?" diyor, ben de açıklıyorum durumu.

Bugün (Pazartesi'leri okulu yok):

- Anne, okul var mı bugün?
- Yok Ada'cım, bugün tatil günün.
- Neden?
- Sen okula mı gitmek istiyorsun?
- Evet (onaylayıcı baş hareketi ile)
- Ama buna alış, her gün gitmiyorsun. Biraz büyümen ve hazır olman gerek.

- Anne?
- Efendim?
- Öğretmenimi arayalım mı?
- ?
- Ona büyüdüğümü söyleyelim. Beni çağırsın, giyinelim okula gidelim.
- (WOW!)

Mesela yani :)

Sanırım hazır!
Kendimi suçlu hissetmeden, onu da fazla bekletmeden, bir de tabii evde birbirimizi gebertmeden (!).
Kasım ayında...
(Böööğ, ağlamak geliyor içimden...)

9 yorum:

derya dedi ki...

çok severim... gitsin annesi, okul iyidir;)))

AycA dedi ki...

daha ne istiyorsun! hayallerimdeki çocuk:) öperim onu

Ayla dedi ki...

çok tatlı çıkmış fotoğrafta çok

ZEYNEP dedi ki...

Canım aferin ona! :)Gitsin annesi bence de, şu aralar bizim de gündemimiz okul ve nedense bir şey dürtüyor beni, okula gitmeli diye..Hepsi için en güzeli , en mutlusu olsun.

Bayram Kombesi dedi ki...

Merhaba Ada' nin annesi. Tanismaya geldim ve izleyiciniz oldum hemen. Guzel paylasimlarda bulusmak umudu ile, sevgiler.

annelili dedi ki...

Biz ağlaya ağlaya alıştırdık. Ne mutlu size...

Elif dedi ki...

Hiç bekletme gönder Yapıncakcım... NAz şu an 5 gün 16:00 a dek okulda ve çok mutlu, ben de güvenli ve sosyal bir çevrede keyif aldığını bildiğim için ekstra mutluyum....

yasar wolf dedi ki...

Yapo'cum en güzel karari tabiiki sen vereceksin ama buralar da 3 yasini bitirmis her cocuk normal krese gidiyor. En azindan (seninkinin ihtiyaci oldugunu sanmiyorum)cocuklarin sosyallesmesi ve okul hayatina hazirlanmalari adina tavsiye ediyorlar. Bu arada sen de biraz kendine zaman ayirabilirsin, uzun zamandir yapmayi erteledigin isleri yapabilirsin:) Ben benimkileri sabah 9'dan 12'ye kadar göndermistim. Gelisimi acisindan cok önemli, ne mutlu ki keyifle gidiyormus:))

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Ahh ah bizde o günleri görsek tekrar :)