14 Nisan 2010 Çarşamba

Kipitap'ta, Müzik Hakkında

"Çocuk kitabı seçmek ciddi bir iştir" diyen kipitap.com'u bilmeyen, duymayan var mı? Ordan renk renk, hikaye hikaye kitaplar almayan? Kipi'nin günlüğüne göz atmamış olan, sitedeki makalelerden faydalanmamış olan?

Yok, yok biliyorum.

Ama son zamanlarda tıklamayanlar için bir davet olsun bu tık o zaman. Kapıyı ben açıyorum bu sefer, Kipi'nin Günlüğü'ndeki söyleşiye buyrun. Biraz müzik, biraz kitap, biraz çocuk, biraz hayat...

*Of, resim yükleyemiyorum.
*Eyvah, geç kalıyorum!

3 yorum:

azra dedi ki...

merhaba.

bu gerekli bilgi için teşekkür ederim. sık kullananlar kısmına ekliyorum.

elif ada dedi ki...

Sevgili Yapıncak ve Ada,
yetisememisisim bir onceki posta. Bilge anneannem her işte bir hayır vardır derdi. Umarım bu da öyle olur. Demek Ada okullu oluyor...
Darısı bizim Ada'ya. Opuyoruz Ada kızı bal yanaklarından

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Azra, teşekkürler.

Elif Ada, sağol iyi dileklerin için. Biz de sizin Ada'yı öpüyoruz :)