26 Kasım 2009 Perşembe

Rüşvet Lolipop ve 28. Ay Doktor Randevumuz


Ve Ada ilk şekerini yedi...


Hayır hayır, ben vermedim. Şikayet edeyim: Doktorumuz Ayça Hanım verdi. Yo yo, aşı olurken ağladığı için değil, tık tık tık, henüz daha o iğne, o tombul kolu yavaş yavaş delerken ağlamışlığı yok. Düşünüyorum da, belki kızımın henüz anlamışlığı yok. Yoksa ağlamaz mı öylesine minik bir can, öylesi ince bir acıya?

*

Hastane ziyaretlerimiz bayram havasında geçti şimdiye kadar. Doktorunu seviyor miniğim. Bir de hastanedeki çocuk odasını belki, bilmiyorum. Gelgelelim bu sefer, ilk gümbürtüyü kopardı . Beklenmedik. Öyle böyle değil, ilk kez kızıma zorla bir şey yaptıracaktım. Çaresiz.

Her zaman olduğu gibi soydum miniği, doktoru da kontrollerini yaptı. Ve her zamanki gibi mutlu ve rahattı. Ta ki... kontrol bitip de gitme vakti gelene kadar. Of gerisi tiz bir çığlık sesi. Sebebi kıyafetlerini giymek istememesi... Yatmak istiyor orda Cleopatra Cleopatra, sohbetleşsin istiyor doktoruyla, giyinmesin, gitmesin istiyor.

Biz beceremedik, doktorumuz becerdi. Söyledim de, daha yemedi şeker diye, bilmez bu çubukların ne olduğunu diye. Ağlamaklı bir surat da yaptım hatta. Verdi Ayça Hanım, dinlemedi. Ama sağolsun yanında benim hatırıma ufak bir hikaye uydurabildi. Miniğim mi? O sevindi, sessiz sakin giyindi, dışarda her lokmasının tadını çıkararak güzel renkli şekeri yedi bitirdi...

Unutmadan not düşeyim: Ada 28 aylık. Boy 91 cm, kilo 15.2. Aşı: Pnömokok. Diğer aşı: Şimdilik yok. Herhangi bir sorun: Yok.

8 yorum:

Deniz dedi ki...

Bizimkine de ilk olarak doktor vermişti. Ama allahtan bizimki sevmedi :)) Elime tutuşturuverdi.

Aşıya ağlamaması süper bi şeymiş bu arada

Uydurukçu dedi ki...

maşallah Ada'ya artık küçük Ada olmaktan çıkıyor yavaş yavaş

elif ada dedi ki...

Ne guzel doktor kontrollerinizin boyle sakin, hatta mutlu mesut gecmesi. Bizim Ada, ta bebeklikten bu yana ortaligi birbirine katiyor. Her bir doktor randevusunu kabusa ceviriyor...

sekoya dedi ki...

aferin adacığıma.. demek aşı olurken hiç ağlamıyor.. bravo vallahi, miracım iğnenin batması ile basıyor feryadı ama hemencecik susuyor..kokluyorum minik kleopatrayı..

Yapıncak Gürerk dedi ki...

* Deniz bizimki yiyecek olacak da sevmeyecek?! Hapır mupur yaladı yuttu!

* deniz, küçüklüğü kalmadı evet, abla oldu, abla :)

Yapıncak Gürerk dedi ki...

* elif ada, senin minikte tuhaflık yok ki, benimki biraz ilginç sanki. Taktik diyeceğim ama bu kadar da tutar mı taktik?

* Binnur, Mira da iyiymiş, iğne batıyor yahu, kolay mı? Tabii ki basacak feryadı :)

ÇAğ dedi ki...

O şekeri nedense doktorlar veriyor, yaaa hocaaam vermeyin gereksiz diyorum,malum meslek icabı bana ters, tutuşuyor minik ele. Önceleri ne old. bilmediği şekeri nereye yapıştıracağını bilemedi ama sooonra markete her gidiş de illa alınacak, eeee sonra ne olacak:(((
ÖPTÜÜÜÜM

Nurdan Gencturk dedi ki...

Zeyno da sadece topitop'u biliyor kaçamak olarak; ama henüz aklına gelip, tutturacak kadar çok değil... Çok nadir, ben verdiğimde... O da hepsini bitiremeden zaten. Bu arada bizim doktorumuz da son kontrolde jelibon önermişti ama ben itiraz edince vermedi. Nedir bu doktorların derdi kuzum? :))