2 Ekim 2009 Cuma

TRT Çocuk'tayız!

Yarın -3 Ekim Cumartesi- saat 15:00 ve 19:15'te TRT Çocuk Kanalı -Digitürk 60- 'Haberin Olsun' programındayız!

Bir yıl önce başladı bu hikaye. Hafif tereddüt, bol da inançla. Büyüdü sonra, büyülü ya...

Müzik bu, kalpten doğar, sevgiyle yayılır, coşkuyla paylaşılır. Şarkı bu, dans bu; insanları birbirine kaynaştırır, özünü dışavurur, kaygısızdır.


Heyecanlıyız, Music Together olarak ilk ekrana çıkışımız. Sürç-i lisan ettikse affola, coşkumuz, sevincimiz paylaşıla...

6 yorum:

a.y. dedi ki...

Merhaba:) Epey merak etmiştim. İzlemeye çalışacağım. Keşke burada da olsanız. Muhakkak katılırdık kızımla. Çalışmalarınızda başarılar:)

ÇAğ dedi ki...

Of yaaaa kaçırdım, halbuki en çok seyrettğimiz kanal, şansınız açık olsun yola devam...
öptüüüm

Yapıncak Gürerk dedi ki...

* Çağ kaçırmadın, 19:15'te tekrarı var. Kısacık olmuş gerçi...

Yapıncak Gürerk dedi ki...

* anneyazar teşekkürler!

Yapıncak Gürerk dedi ki...

* 19:15 bilgisi yanlış gelmiş anlaşılan :(

ŞEKER dedi ki...

merhaba
sürekli takip ediyorum sizi. grubunuzu da çok merak ediyordum açıkçası ama misafrlerim olduğu için programı kaçırdım. internetten de bulamadım. siz kaydettiniz mi? blogunuzda paylaşacak mısınız?
bir de biz de size katılmayı çok istiyoruz ama bize çooook uzaksınız :(