27 Temmuz 2009 Pazartesi

Ada Doğumgününü Anlatıyor



İyi ki doğdun minik kızım!

14 yorum:

Mine dedi ki...

yerim ben bu tombigi! yerim! Allah'tan benim evde bir tane var, onu minciklayip duruyorum.
heyecandan da ayakkabimizin teki cikmis gitmis!
evet iyi ki dogdun Ada!

Yapocum artik kendi minik bir sandalyesi ve masasi olma yasina gelmemis mi? Montessori de bunu destekliyor. zaten biliyorsun ozellikle de bu yaslarda kendi islerini kendileri yapmak istedikleri icin cocuklarin hareketlerini kisitlamayacak mobilyalar oneriyorlar.

peki bu Ada "terrible twos" da yasamazsa pes diyicem valla!

tekrar yeni yasin kutlu olsun tatli Ada!

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Seninki de bir harika Mine! Ne cabuk buyuyor inanamiyorum.
Ayakkabıları iyi yakalamışsın :)

Sandalye konusunda bir yorum geleceğini biliyordum :) Merak etme bir sürü işini kendi yapıyor, o sahneden bir sonraki sahne -hiç bir yardım almaksızın- amerikan servisleri al yerine, çatal-bıçak çekmeceden al yerine, bardaklar bizim yardımımızla dolaptan alınıp onunla yerine, tuzluk-biberlik yerine...koca bir sofra kurdu bize!

Ev annemlerin ev, sandalye de bizim 'cinliğimiz'! Sohbetleri orda kaydedebiliyoruz, yoksa uçar kaçarken ne sohbet, ne video kaydı mümkün.

Terrible twos'a gelince...yakında bir post geliyor. Tabii ki bize de uğradı o iş, uğramaz olur mu?

Hadi gelin de abisiyle kardeşiyle bir tanışsın Adakız, sevgiler

Tarkanın Annesi dedi ki...

Çok tatlı ya hele o iyiki doğdun ada demesi yokmu harika bir anı olmuş bu çekim. Yeni yaşın ve daha sonraki yaşlarının hepsi sana binlerce mutluluklar getirsin Adacım.

Denizkızı dedi ki...

Ben de seni yerim hamm diye...Evet Tatlı Kız iyi ki doğmuşsun...Hep birlikte sevdiklerinle nice nice mutlu mutlu tatlı tatlı neşeli neşeli yıllara...

Adsız dedi ki...

iyi ki doğdun adacım :)

ALPI HARIKALAR DIYARINDA dedi ki...

AdaKiz tek terlikli ayagini sallaya sallaya anlatmiyor, adeta pastayi yeniden yasiyor:)) İyi ki dogmus minik Ada.

defneyleyasamak dedi ki...

iyi ki dogdun adaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

o cırpınan papiklerini ısırsam ben simit yerine?

Deniz dedi ki...

Bıcır bıcır ne güzel konuşuyorsun Adacım! Mutlu seneler, mutlu ömürler sana...

Yapıncak Gürerk dedi ki...

* Tarkan'ın annesi, çok teşekkürler!

* Denizkızı, "neşeli yıllara"! İyi dilek :)

* Güldem sağol, nasıl büyüyor bunlar ya?

Çiğdemmm dedi ki...

merhaba;

hep izliyorum Ada Kızı, çok seviyorum,ağzımda hep bir maşaallah ile yerim seni,ısırırım seni diye diye ...

hep böyle mutlu olasın emi Ada Kız ;)

sevgiler

Mine dedi ki...

Yapocum, sandalye yorumumu umarim "criticism" olarak almamissindir, bu bir oneriydi. Biz de Eren'in yuvasindan ogreniyoruz nasil basa cikacagimizi bu minik canavarlarla. Bir ara vakit bulunca istersen bize yuvadan verdikleri makaleleri scan edip sana yolliyim. Ozellikle terrible twos userine bir toplanti yapmislardi ve ben cok faydasini gormustum, cunku ilk baslarda ben de kri geciriyordum. E malum cocuk psikolojisi okumuyoruz ya bu veletleri dunyaya getirmeden once. aslinda butun anne babalara sertifika mecburiyeti konmali :)


Kisin gelmek istiyorum ama yolu gozum yemiyor iki kucuk cocukla. bakalim, insallah! siz gelin Disneyland falan yapin!

mummy dedi ki...

Nice yıllara güzel kız,mutlulukla,sağlıkla..

Yapıncak Gürerk dedi ki...

* Çiğdem ısırma, ısırma acır :) Çok teşekkürler, bütün çocuklar mutlu olsun...

* Mummy çok teşekkürler!

Yapıncak Gürerk dedi ki...

* Mine'cim alır mıyım hic? Ama oyle bir yazmisim ki tam savunma olmus :))) Cok isterim scan edebilirsen, daha biz o yolun basindayiz cunku, onlem almak lazim.

Disneyland'a gelince...biz daha Istanbulland'le Ankaland'in disina cikabilmis degiliz, umitsiz gorunuyor simdilik!