28 Mayıs 2009 Perşembe

Büyükada Salon Resitalleri

Dört gün önce -doğumgünümden bir gün önce!- Büyükada Salon Resitalleri 'nin ikinci yılının ilk konserini verdik.


Çellist arkadaşım Jülide Canca Eke ile mekana uygun, klasik müzik tarihinin en güzel melodilerinden oluşan bir program seçmiştik. Pazar sabahı bizi korkutan serin havanın sonrasında; kuş sesleri eşliğinde, tenimizi hafif hafif okşayan ılık rüzgarla birlikte çaldık. Çok da keyif aldık.


Gelen, gelebilen herkese teşekkürler! Arzu ettiğimiz tüm dostlarımızı davet edemedik. Ama mekan ancak 60-70 kişi alabildiği için, ilk konserimizde önceliği Büyükada'lı büyüklerimize verelim dedik.


Güzel haber, konserlerimiz devam edecek. Sırada bir solo resital, iki de şan resitali var. İlerde de bir dört el konserimiz olacak.

**
Sevmeye başlıyorum adayı. En çok da Ada sevdiği için. Sonra güzel piyanoma kavuştuğum ve geceyarılarına kadar -hatta neredeyse sabaha kadar- kaygısızca çalışabildiğim için. Biraz doğa kokladığım, biraz toprak koktuğum, hatta denizini sevme ihtimalim olduğu için...

Alışacağım, alışıyorum.

3 yorum:

hayal dedi ki...

Mutlu umutlu sabirli neseli adali ve Ada'li guzeeeel yaslar diliyorum arkadasim... :)

Yapıncak Gürerk dedi ki...

:) Teşekkür ederim arkadaşım, iyi dileklerin için!

Limonlu Turta dedi ki...

Biraz önce bu ay sonu İst.'a gidince görmek istediğim arkadaşlarımı aklımdan geçiriyordum ki Cihangir'den çok sevgili komşum ve arkadaşım Jülide'nin fotoğrafını gördüm. Ben evlenip Brüksel'e gidince ve sonra Ank.'ya dönünce pek haberleşemedik. Uzun zaman oldu görüşmeyeli.Ne hoş bir sürpriz oldu benim için.
Bu arada doğum gününüzü geç te olsa kutluyor, sevdiklerinizle sağlıklı, mutlu, huzurlu günler diliyorum.
Sevgiler,
Çiğdem Y.