9 Şubat 2009 Pazartesi

Pazartesi Gülücüğü

8 yorum:

Adsız dedi ki...

kokoşşşşş

gözlüğe bak, künyeye bak, ayının gözlüğüne, pembe perdesiyle aynı renk giysilerine :))))))

öpüyorum pembe! yanaklarından

Deniz

pinarbk dedi ki...

Bayıldım, bayıldım...
Cyumartesiyi iple çekiyorum. Küçük hanım izin verirse, biraz sıkıştıracağım...

Perşembeyi konuşalım:))

Zamandan Sızan dedi ki...

Kendisi şeker pembe zaten..

Tanya's dedi ki...

Bayıldım..tam pazartesi neşesi

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Maşallah Ada kızınıza.Çok güzel kareler.bayılıyorum resimlerinize.

Yapıncak Gürerk dedi ki...

** Deniz, kokoş değil mi? Yazının başlığını öyle koyacaktım zaten nerdeyse :)

** Pınar, Perşembe'yi dt gözle bekliyorum. Cumartesi karşılıklı sıkıştırırız bizim minikleri:)

Yapıncak Gürerk dedi ki...

** Kıymet, o benim elma şekerim biliyor musun? Ne güzel söylemişsin.

** Tanya sağol! E bu sefer de ftaya tatlı başlayalım dedim :)

** İkiz Annesi sdilek, sağol! Ama h bir de bu işin püf nokalarını bilseydim...

derya dedi ki...

çok tatlı çıkmış maşallah gerçekten haftaya başlarken iyi gelen bir tablo