28 Şubat 2009 Cumartesi

Bazen de Hüzün

Adetimdir. Gece 00:00'ı gördüğümde uyku faslına girişirim. Hayatla başa çıkma yollarımdan biri. Geç yatarsam, az uyursam ekşi bir başağrısı musallat olur ertesi gün. Garip garip, ağır ağır kurcalar beynimi. Sevmem.

*

Bakıyorum da saate şimdi; geçmiş geceyarısını, kaçırmışım dört sıfırı. Herkes uykuda, mışıl. Ben mahmur, yorgun, beynimde düşünceler. Ağır.

Radyoda "Gece ve Müzik". Uzun süredir dinlemiyordum. Radyo 3, ortaokul yıllarımdan beri değişmeyen jingle. Yumuşak yumuşak bir müzik. Hem de ne yumuşak, geçmişten mi geliyor ne? Sanki evlenmemiş gibiyim, sanki bebeğim uyumuyor içerde. Sanki ertesi günün koşuşturmacası yokmuş ve de. Sanki... Boş ve zaman zenginiyim.

Oturup sallananıma keyif yapmak istiyorum, bulanık düşüncelere teslim, mazoşistce keyif almak istiyorum gecenin hüznünden...

Kendi kendime konuşuyorum.
- Kapa gözlerini.
- Kapadım.

Başımı sallıyorum sessiz şarkının ritmiyle, hafifçe, rüzgarda sallanan yaprak misali.

6 yorum:

hayal dedi ki...

Okudukça yumuşak yumuşak seni, hayatın karmaşası yavaaş yavaş uzaklaşıyor, geri kalan fon silikleşiyor, şiir okuyormuşum gibi oluyor :) Blog olur gibi değil, sakinleşmek için en sevdiğim kitabı geri okurmuş gibi.. Bazen hüzünlerinden bahsetsen bile :)
Ne tuhaf di mi?
P.s. Artık bi görüşsek mi, bi acı kahve içsek mi, minikleri bi tanıştırsak mı, ne dersin?

Iraz dedi ki...

ben de yapıyorum bunu, daha doğrusu bu yapılan birşey değil başa gelen bir haldir değil mi...
deneyim zenginiyim der ve yaşama dönerim sıkça...

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Hayal :) Tuhaf... Ama ne güzel bunları duymak.

P.s. Eveeeet

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Iraz başa geliyor evet, ama uzun süredir gelmiyordu biliyor musun? Hayat öyle bir başka akıyor ki bazen; eski ben, yeni ben, hangisi ben...?? Karışıyorsun.

Adsız dedi ki...

Bazen yazılarını okurken sanki benim için de zaman duruyor ve sanki yazdığın dizeler benim dudaklarımdan dökülüyor...

Adsız dedi ki...

ilginç tam, ekranın alt köşesinde dört sıfıra gözüm ilişmişken,gece yarısını dört sıfırla yorumlayan bir yazı görmek, aynı anda...neyse ben uyumaya bu yazı ise hoşuma gitti.:)