7 Ocak 2009 Çarşamba

Müzik ve Coşku

Sevdiğin şeylerde aşırı coşkulusun bebeğim. Düşünüyorum da, saysam coşkuyla sevdiğin üç şeyi; aklıma gelenler hep aynı: Müzik, Yemek, Banyo.

Müzikten başlayayım önce: Mahvettin burda bizi mesela! Önce "otuğ, otuğ" diyerek büyük-küçük dinlemeden herkesi hizaya sokuyorsun. Minik parmağın, kararlı tavrınla, herkesi işaret ettiğin yerlere oturtuyorsun.

Sonra başlıyorsun benim yanıma gelip, eller havada, "ııh-ııh, nana naaa, adıı adaa". Anlamı belli: Hadi, hadi, şarkı söyleyelim, Adı Ada'yı söyleyelim (Music Together repertuarından nam-ı diğer Li'l'Liza Jane). Öyle ısrarcısın ki, bizi oturttuktan sonra, hadi eller havaya yapıyorsun, sonra yetmiyor ağzında gevelediğin anlaşılır melodi ile hadi alkış diyor, rap rap dört dönmeye başlıyorsun ortada. Şarkıya başladık, başladık. Yoksa başımıza gelecek var zaten: Kriz!

Her sefer istek parçan farklı oluyor, hatta bazen bir şarkıyı dört-beş kere üstüste söylemek istiyorsun; tıpkı bugünkü çuf çuf çuf çuf çuf çuuuf, train is coming cho chooo gibi. Doğru yerlerde doğru hareketler yaparak, doğru ritm tutarak, doğru mimikler yakalayarak şaşırtıyorsun bizi.

Bu büyük aile etkinliğimiz bazen CD eşlikli, çoğu zaman muhteşem (!) seslerimizin eşliğinde oluyor. Ama en güzel senin sesin bebeğim, 17 aylıksın ve şarkı söylüyorsun! Şarkısı, notası, ritmi önemli değil (bu da ayrıca yaptıklarına şaşmıyorum demek değil) ama coşuyorsun be kızım. Coşturuyorsun.

Bize mutluluk veriyorsun. Hayatımızdaki en güzel müziksin küçük kızım. Hadi bakalım, şimdi hangi şarkı?

9 yorum:

pinarbk dedi ki...

Yapıncak, resme bayıldım:)
Duru ile Ertuğrul da "mini mini bir kuş"u kendi kareografileri eşliğinde eşliğinde söylüyorlar. Ertuğrul şarkıya remix yapmış:))

Bir de Mine hanım'dan öğrendiği "kucağına düştüm yavrum" var tabii...

Adsız dedi ki...

canım adacığım, bize okadar güzel gösteriler yaptın ki şaşkınlığımız sonsuz.Sen mi büyüdün,biz mi küçüldük anlayamadık.Gece seninle uyuduk,sabah seninle uyandık.Adı ada,çuf çuf ne şarkılar ama ne oyunlar ve senin hareketlerindeki rahatlık.sanki sen öğreten,biz öğrenen.Hafif kıpırdasak otu otu,ellerimiz boşlukta ise hadi dercesine bakış.Seni çok özleyeceğiz.İstanbulun en sevdiğim yanı seninle olabilmek.Hayırlı yolculuklar adacım en kısa zamanda görüşmek üzere.Ne mutlu sana çok değerli bir annen var.
Semra RÜMA Semra Nene de olabilir:)

*BirÇocukSevdim* dedi ki...

pamuk adanın şarkı söylerken oynarken ki videosu varsa bloga koysana yapıncak abla :))) inan onu görmek için çıldırıyoruz annemle ben:P

Mutlu Baby dedi ki...

Bayılıyorum ben bu küçük Ada'ya. Çok tanıdık geliyor bana. Kırk bir kere Maşallah!

Yapıncak Gürerk dedi ki...

* Duru'nun babasıyla gösterisini izlemek isterim! Ama Mine Hanım'la gösterisini gayet iyi biliyorum :))) Harikalar! Tam bir ekip!

* Semra Abla, bu ne guzel bir mesaj, kizim adina tesekkur ediyorum. Boyle bir kadroyla sovunu gerceklestirdigi icin mutluluguna diyecek yoktu. Biz de sizi cok ozleyecegiz. (O nene lafi da nedir??)

Yapıncak Gürerk dedi ki...

* Bir Çocuk Sevdim, ben de istiyorum ama teknik eksiklik... Umarim bir gun becerecegim. Deniyorum ama.

* Serap sagol :)

Elif dedi ki...

süpersin Ada, şakımaya devam :)

Nurdan Gencturk dedi ki...

Müzik ve coşku hayatınızdan eksik olmasın...

arzum dedi ki...

Öncelikle size çok geçmiş olsun demek istiyorum.Allah sizi sevdiklerinize bağışlamış.Sitenizi kardeşim dilek keşfetmiş.Abla benim kızıma ne kadar benziyor diye blogunuzu gösterdi ve bende çok begendim.41 kere maşallah süphanallah nazar değmesin inşallah adaya çok şeker.iyi çalışmalarrrrr görüşürüzzzzz