28 Ocak 2009 Çarşamba

Buluşma -ve Soru İşaretleri


Bir blog dostumla daha tanıştım bugün. Jale'nin hamileler grubundan Gül ve tatlı kızı Duru'nun misafiri idik.

Sevgili Gül, çok güzel bir gündü bugün. Güleryüzün ve güzel evsahipliğin icin teşekkürler. Ayrıca senin ve diğer becerikli aşçıların ellerine sağlık! Mamalar yummy yummy, çok lezzetliydi.
Jale'cigim, kısa da olsa seni görmek ne güzel bir sürpriz oldu, çok özlemişim.
Anneler, harika bebekler, sizlerle tanışmak, tekrar görüşmek çok güzeldi.

Ama keşke...

Daha erken gelebilseydik,
Ada yemek canavarı olmasaydı, biraz rahat bıraksaydı da daha çok sohbet edebilseydik,
Ada (gözünü sofradan alabilmeyi becerip) binbir bebekten oluşan (kaç kişiydik acaba tam olarak?) muhteşem manzaranın farkına varsaydı da, biraz "kardeşleri" ile kaynaşsaydı.

Bir de keşke hazır bu kadar çok anne-bebek varken birkaç müzik yapmayı akıl etseydik -geç geldi aklıma.

*

Düşünüyorum da, yemekli anneler ve bebekleri -ya da oyun grubu- buluşmaları bize iyi gelmiyor. Ada arkadaşları ile beraber olsun, kaynaşsın, sosyalleşsin, paylaşmayı öğrensin niyeti ile yola çıkıyoruz ama hedefin önüne pastalar, börekler çıkıyor. Hem de en lezzetlisinden! Ada'yı evde tıka basa doyursak da olmuyor, ilgi alanı sofranın dışına çok zor çıkıyor. Ne yapmamız gerek bilmiyorum. Belki de sadece dışardaki toplantılara katılmak?

Ah be tomtoşum, sanki aç bırakıyoruz seni. Yarın ne yapacağız şimdi onu düşünmeye başladım...

9 yorum:

Sermin dedi ki...

Ah şu sizin iştahtan biraz da bize gönedreseniz. ama sadece birazcık yeter.

Sen Gelince dedi ki...

Aynı iştah bizde de var ve bu beni korkutuyor bazen. Abartıyor muyum?

Yapıncak Gürerk dedi ki...

* Sermin, adresin neydi, hemen yolluyorum :))

Esra dedi ki...

Sevgili Yapincak, kizim/oglum birsey yemiyor diye hayiflanan o kadar cok anne var ki... demek herseyin fazlasi/azi anneleri endiselendiriyor. Tatli Adacik... :-) Biraz da bize istah lutfen...

Adsız dedi ki...

gözünü doyurmak mümkün deil demekki tatlı kızımızın.,,
oy oy daha ne istiyosun anneciği bende iki lokma ağzına girsin diye çıpınıyorum da benimki banamısın demiyor yahu?
afiyet bal şeker olsun
sevgiler

Adsız dedi ki...

yapom yemeyen çocuk çok daha zor.Acaba serbest bıraksanda yese miğdesi sonunda isyan edecektir.Rahatsız olunca yememesi gerektiğini anlar o çok akıllı bir kız.Ayrıca büyükleri yani bizleri düşününce ona hakveriyorum.sizi çok öpüyorum güzellerim.semra

benimkuzum dedi ki...

demeyin öyle ne olur , nazar değecek
bir sürü anne yemiyor bebişler diye şikayet ederken maşallah maşallah minik ada'ya

Elif dedi ki...

maşallah diyelim Ada'nın iştahına Yapıncak lütfen :)
Ne keyifli gün olmuş...

Yapıncak Gürerk dedi ki...

* Biliyorum, biliyorum yemeyen çocuk zor ama Esra'nın dediği de doğru: Her şeyin aşırısı kötü.

Biz de önelmei şimdiden almaya çalışıyoruz işte... Gelecek hafta doktor kontrolü, ne durumda olduğumuzu anlayacağız bakalım.