5 Kasım 2008 Çarşamba

Dilek

Aslında ne istiyorum en çok? Gezmeleri geçtim, yürüyüşleri de, ertelenip duran buluşmaları bile geçtim. Biraz daha dayanırım gün yüzü görmemeye sokaklarda, sorun değil. Şımaracak iki şey almayıversem n'olur kendime? İki gün daha durabilir bu şımartma hayalleri, bunca ay durduktan sonra.

Ah ne istiyorum en çok?

Bir restoda yeni tadlarla tanışmayıvereyim bir süre, olsun. Çok istediğim iki filmi sinemada değil, DVD'de seyredivereyim, ay sonra, dokunmaz. Kızım kalbimde, canımda, ondan eksiğim yok, pişmanlık da yok. Hem yerime, dağ taş gezmiyor mu babaymış, parkmış, adaymış...

İstediğim başka, ben biliyorum... ah ne zor.

Uyumak istiyorum şöyle. Uyumak evet. U Y K U.

Derin. Çıt sesinden uyanmamacasına. Bir üşüyüp, bir terlemeden, bir güzel-bir kötü rüya görmeden, hatta mümkünse hiç rüya görmeden uyumak istiyorum.

Yattığım anda, kaslarimin her düğümünü gevşetebilmek mesela. Sonrasında gözümü kapatabilmek, akabinde uyumak, uyku, ama gerçekten...

Mesela? Olur a?

Uzun zaman oldu 4 saatten fazla uyumayalı.
Yo, Ada değil sebep, o hep aynı, uzun ve mışıl.


Uyumak istiyorum işte, unuttuğum şeyi hatırlamak, gözümü kapatıp, bin dönmeden dalabilmek rüyaya. Yo, rüyayı geçtim, istemem. Dinlenmek istiyorum. Hiç... Karanlık... Beynimde düşünceler dönmezcesine.

11 yorum:

Burcu dedi ki...

Ben de en çok uyumak istiyorum son 9 aydır... Nerdeeee....

gezicini dedi ki...

uzun zaman oldu uzun uyumayalı. ne yapalım, saglıklı olsunlar da..
kendine dikkat et...
sevgiler
gorki

Grena dedi ki...

Ne kadar güzel anlatmışsın kendimi gördüm her cümlede, haklısın hem de çoook, herşeye değer onların varlığı ama deliksiz uykunun da güzelliği bir başkaydı doğrusu, nasıldı pek hatırlayamıyorum aslında

dgül dedi ki...

Yapıncak; bugün görebildim müjdeli haberlerini, kutluyorum seni yürekten, gerçekten büyük özveri ve sabırla, büyük iş başardın, ne mutlu sana...
Tatlı uykular, dinlenmeler gelecek elbette yine, anladığım kadarıyla zihnin de çok yoğundu, yaşam ritimlerin daha düzene girdikçe elbet daha huzurlu uyuyabileceksin. Sana tek naçizane önerim, endişeleri kafandan uzak tutmaya çalışmak olur, elinden gelebildiğince tabii. Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

bende bende uyumak istiyorum...

ÇAğ dedi ki...

Yapıncak, senin bizden daha çok dinlenmeye ihtiyacın var, ameliyat sonrası kendine dikkat etmelisin.Ama sen arımaya gibisin, durmuyorsun ki yerinde biraz da kendini düşünmelisin...
Öptüm

Nurdan Gencturk dedi ki...

ben de çok özledim deliksiz uyumayı... Şu sıralar hayali bile güzel geliyor... Bir de gerçek olsa... Bazen "acaba gereken şartlar oluşsa uyuyabilir miyim?" diye düşünüyorum. Galiba deliksiz uyumayı unuttum ben :((

Adsız dedi ki...

Canım tüm cümlelerine denden koyuyorum. Aynı durumdayım, sanırım ortak bir derdimiz var :) çözemediğimiz

Deniz

ÇAğ dedi ki...

Yapıncak
Huuu orada kimse var mı,dinlen dediysek kendini unuttur demedik:), ne yapıyo bizim özgür kız, yaz merak ediyoruz bak...
Öptüm

Yapıncak Gürerk dedi ki...

dgül, teşekkür ederim. İşte benim uykusuzluk, miniğimden değil, endişelerden. Ama onlar da geçiyor, bak geçti bile... Yani yavaş yavaş duruluyorum, işler yoluna girdikçe.

Yapıncak Gürerk dedi ki...

*cagcag güldürdün yahu :)) arımaya!! sevdim bu lafı. Evet bu aralar gereğinden çok yordum kendimi ama bitti...gibi.

:)) ve döndüm bloga, biliyorum bu kadar sessizlik yeter.