31 Ekim 2008 Cuma

Son, Kiii, Üç, Dört

Az kaldı. Zor zamanlar.

Gece 12'ye kadar the Kitap'ın (!) ve de bilgisayarın başından ayrılmadığım; sonra başka heyecanlardan pırpır gecenin üç buçuğunda uyanıp, sabaha kadar dönüp durmadığım; kızımı aralarda görüp, "kaliteli zaman" geçirmeye and içmediğim; evin dışına çıkabilip, oksijen almayı becerebildiğim günleri bekliyorum.

Az kaldı, çok az.

Kasım ortasını bekliyorum. Kızımı kapıp kaçak gezmelere çıkacağım, sahilde dört nala yürüyeceğim, istediğim kitabı, istediğim yerde okuyabileceğim, yüzünü sesini unuttuğum arkadaşlarımla araya kapatacağım, sevdiğim işimi bu sefer en miniklerle yapmaya başlayacağım günleri bekliyorum.

Dokuzuncu Bölüm de bitti, On kaldı. On demek "son" demek. Sonra ver elini müzikli günler, heyecanlı açılışlar, müzikal buluşmalar. Can, kan, sokak, güneş, arkadaşlar. Kısaca hayata az kaldı. Başka bir koşturma var önümde, ama güzelinden... Bekliyorum.

6 yorum:

pinarbk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pinarbk dedi ki...

E hadi bitsin şu son "10"'da kavuşalım artık. Özledik biz çoookkk...

Unknown dedi ki...

Merhaba ,

Ben Nilgün. 18 aylık bir kızımız var Öykü. Birşey merak ediyorum siz bu çeviriyi bitirince ne yapacaksınız. Yani ben dört hatta ondört gözle bekliyorum bitse de özellikle tuvalet eğitiminde ne diyor bu Tracy öğrensek de uygulasak diye ama acaba biz bu çeviriye nasıl nerden ulaşacağız? Ben tuvalet eğitimine 15 aylıkken başladım. Şu an fena değil durum ama yardıma ihtiyacım var gibi geliyor bana o yüzden Tracy ne diyor çokk merak ediyorum.

Sevgiler

sib dedi ki...

pınar sanırım en cok ada ozledi:) annesindeki coskuyu gormuyormusun:)

bekliyoruz seni..
acaba birde klonlansan da Ankaraya da muzikli bulusmalar yapsan...

Burcak dedi ki...

Yasasiiin tekrar bulustuk! Son bolumde iyi sanslar.Cok operim:)

Primarima dedi ki...

Son bölümünde başarı ile tamamlanacagından emin olarak "ha gayret " diyoruz:)sabır ile bekliyoruz :)