30 Mayıs 2008 Cuma

Küs Kalp

Bugünse benim doktor günümdü. Hani dertlerim vardı ya.

Meğerse sorun kalbimdeymiş.

Ben ki onu ne kadar iyi tutarım, severim, okşarım, üzülmesin diye hayatımı diken üstünde yaşarım. Kötü şeyler görmeyeyim, duymamayım diye gözümü, kulağımı kapar; hayata pembe gözlükle bakarım.

Oysa hala üzgün. Derbeder. Kapakçığı bir tarafta, kulakçığı öbür tarafta. Yaygara da yaygara. Tepinip durur. Komşularına da rahat vermez. Ciğerlere kovalarla su atar. Ciğerler de benden alır hıncını, uyku uyutmaz, nefes aldırmaz.

Bilmiyor onlar da, kalbimi ne kadar iyi tuttuğumu.

Ben öyle diyorum ama kalbim bana hala küs...

15 yorum:

Mine dedi ki...

Yapincak, endiselendim simdi. cok ciddi bir sey olsa yazardin di mi? her isin basi saglik tabii ki.

ela selin dedi ki...

Gecmis olsun Yapincak.. Umarim ciddi birsey yoktur.

KEO dedi ki...

Yapıncak çok geçmiş olsun canım, fazla yorma kendini.

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun Yapıncak...Eminiz ki Ada kız şirinliği ile bütün sıkıntılarının üstüsünden geliyordur.Hafta cumartesi bizde Duru'nun yarı yaşını kutluyacağız.Bir değişiklik yapmak isterseniz sizi de aramızda görmek isteriz...

Oya Kayacan dedi ki...

Sen gibi dolu dolu bir insanın kalbi de dolacak, tepkilenecek tabii. Yavaşla Yapıncak. Küsmemiştir, surat ediyordur sadece.

pinarbk dedi ki...

Meraklandım şimdi. Umarım ciddi birşey değildir.

burcu dedi ki...

umarım önemli bir şey değildir, çok çokk geçmiş olsun.

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Oluyor. Bazısının başına daha geç, bazısına daha erken geliyor. Hastalık hayatın gerçeği.Her şey insanlar için. Yeter ki başa çıkmayı bilelim.

Hepinize çok teşekkürler. O kadar moral ki bu mesajları okumak.

Ayrıca Oya'cığım, mesajının nasıl iyi geldiğini tahmin eder miydin?
Yine geceyarısı nefesim tükenip de kalktığımda okudum. Gülümsedim, gerisin geri gidip yattım ve bir şekilde mışıl mışıl uyudum. Nokta. Sağol!

Küsmedi kalbim, surat asıyor evet :)) Sevdim bu tabiri. Suratsızım benim, güldürürüz icabında. Hem tonla ilacı da boşuna almıyoruz herhalde.

Çok sevgiler hepinize. Bu sayfada iç dökmek hoş değil belki, ama öyle rahatlıyor ki insan. Sevinçler de acılar da paylaşıla, paylaşıla...öyle değil mi?

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Yapıncak geçmiş olsun, söyle o arsıza fazla heyecanlanıp seni yormasın daha hızla koşan adanın peşinden koşacaksın.

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Haklısın Didem :)
Aslında acil önlem yollarını araştırmaya başladık o konuda. İki gündür iptalim çünkü.

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Ve Öztürk ailesi, minik Duru'nun yarı yaşı kutlu olsun! Davetinize teşekkürler ama bana biraz müsaade, biraz dinlence şimdilik.

pilatescadisi-pilateswitch dedi ki...

Yapıncakcım. çOkkk geçmiş olsun tatlım ben sana buraya mesaj bırakmıştım ama demek onaylamamışım ki geçmemiş. Çok üzüldüm bu olanlara. Ne olur kendine dikkat et sen çok güçlüsün... eminim bundan... seni çok seviyorum. Bu arada benim birtanem Ada ma da çok geçmiş olsun.. O harika yanaklarından sevgiyle öptüm... çok öptüm hem de...

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Jale'm cadım teşekkür ederim!! Yoluna soktuk sanırım, biraz ilaçlarla idare edeceğiz bir süre, sonrası Allah kerim... Çok özledim.

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.

Adsız dedi ki...

selam ben senay, gercekten super bir site, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...