7 Mayıs 2008 Çarşamba

Büyüyorlar -Birer Birer

Kalabalık ve cıvıl cıvıl bir doğumgünü partisi ile minik Doğay'ın birinci yaşını kutladık. Bir sürü bebek, bir sürü anne -bir sürü ikram, bir sürü oyuncak, bir sürü şen şakrak ses...

Nerdeyse bebeklerimizin hepsi, artık ayaklanmış durumda. Algıları genişlemiş, hareketleri serileşmiş. Büyümüşler de artık ciddi ciddi arkadaş olmaya başlamışlar. Oyuncak paylaşıyor, paylaşamıyorlar (!) Sonra bakıyorsunuz artık karakterlerin oturmaya başladığını görüyorsunuz, tiplerin iyice netleştiğini.
Bebeklerimiz büyüyor, çocuk oluyor. Annelerse her zamankinden çok duruma hakim. Alışmışız bir anlamda. Büyütüyoruz işte minikleri.

Bugün Doğay büyüdü, bir yaşına girdi. Sırada Mehmet, İdil, sonra da bizler yavaş yavaş...

2 yorum:

Mine dedi ki...

Yapocum afedersin de sormadan edemiycem. o oyuncaklarin hepsi bir cocuga mi ait? yani yasgunu bebegine? hediye mi geldi yoksa? kusura bakmazsaniz yuh diyicem. ben de Eren'in cok oyuncagi var zannediyordum. tevekkeli degil annem "sizin nesil cok oyuncak alip cok simartiyor cocuklari sonra da cocuklar hic bir oyuncaga heyecanlanmiyorlar" dedi. biz daha Eren'de oyle bir sey yasamadik, simdi 20 aylik ama 8 aylikken aldigim oyuncaklarla bile hala oynuyor. zaten bazilarini kaldirip, sonra tekrar cikariyorum, donusumlu oynuyor. benim saplantim kitap uzerine, almadan duramiyorum. 1 yasina bastiginda saydim tam 100 kitabi vardi Eren'in, simdi kim bilir kac tane? biraz buyumesini bekliyorum yenilerini almak icin. :) sanirim biraz da icimde kalmis, bizim kucuklugumuzde o kadar az guzel kitap vardi ki... bi Aysegul'u hatirliyorum, bi de okumayi ogrenirken Cin Ali'yi o kadar!

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Mine'cim :) Ben de salona ilk girdiğim anda benzer tepki vermiştim! Ada'daki şaşkın suratı gördüysen, zannediyorum o kadar oyuncağı ilk kez birarada görmesinden ve çıkardıkları seslerden ambale olmasından bir anda. Yine de eğlendi çok, biliyorum...

Biz geç gittik, belki diğer arkadaşlar da getirmişlerdir, ya da doğumgünü partisine has bir hoşluktur diye tahmin ediyorum. Ama doğurangünü annesi Burcu'nun da alışverişi sevdiğini biliyorum!! Okuyor musun Burcu?? :)

Bu arada 100 kitap da iyiymiş!